close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דרכים המאפשרות לעסקים במגזר החרדי לחסוך בהוצאות ולהתייעל

מערכת שורשיב ניסן, תשפא25/03/2021

אם אתם מנהלים עסק במגזר החרדי, אתם יכולים לא רק לחפש דרכים להגדיל את ההכנסות אלא גם להסתכל על הצד השני של המטבע, על ההוצאות

תגיות:
לנהל עסק אף פעם לא היה דבר פשוט, אבל כיום המציאות העסקית עשויה להיות מורכבת מאוד. אם אתם מנהלים עסק במגזר החרדי, אתם יכולים לא רק לחפש דרכים להגדיל את ההכנסות אלא גם להסתכל על הצד השני של המטבע, על ההוצאות. נסביר על כמה דרכים יעילות וטובות, שיאפשרו לכם לנהל את העסק טוב יותר, עם יותר חיסכון ויותר התייעלות.

1. לחסוך הון בהוצאות החשמל
דרך טובה מאוד להתייעל תהיה לבדוק כמה אתם מוציאים בכל חודש עבור הוצאות החשמל. שימו לב שהרבה עסקים מוציאים על סעיף ההוצאות הזה סכום נכבד מאוד. לכאורה, נדמה שהוצאות חשמל הן הוצאות קבועות, וזה לא משנה אם אתם מנהלים בית דפוס, אם אתם מנהלים משרד עורכי דין, חנות מסחרית או כל עסק אחר. אי אפשר להפעיל עסק בלי חשמל, זו עובדה. למרות זאת, ההתפתחות הטכנולוגיות בתחום החשמל הסולרי מאפשר לכם לחתוך את הוצאות החשמל ואפילו לא לשלם כלל על הוצאות החשמל בעסק. את כל זה אפשר להשיג על ידי התקנת מערכת סולארית מסחרית. מערכת כאלה מקובל להתקין על גגות של עסקים. הפנלים הסולאריים הופכים את אנרגיית השמש לאנרגיה חשמלית והחיסכון – כולו שלכם.

2. לחסוך ולהתייעל בהנהלת החשבונות
עוד דרך שבה עסקים במגזר החרדי יכולים להתייעל ולחסוך מלבד סעיף הוצאות החשמל בעסק היא בתחום הנהלת החשבונות. אפשר להתייעל בתחום הזה בכמה כיוונים. לדוגמא, אם אתם משתמשים בקבלות או חשבוניות רגילות, אתם יכולים לעבור לחשבוניות אונליין. כלומר, משתמשים בתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט על מנת להוציא את המסמכים העסקיים מעתה והלאה. התשלום עבור שירות זה זול מאוד וניתן להפיק עד מאות חשבוניות וקבלות בחודש במחיר זול. בנוסף, אפשר להשתמש בתוכנות מוזלות להנהלת חשבונות באינטרנט, גם על מנת להפיק דוחות עסקיים, כדי לייעל את הגבייה מלקוחות. חשוב לציין שהתפעול של המערכות הללו מאוד ידידותי למשתמש. גם מי שאיינו מנהל חשבונות יכול לתפעל את התוכנות הללו שמתאימות מאוד לעסקים קטנים ובינוניים מכל הסוגים ובכל תחומי הפעילות.

3. שילוב עובדים בעבודה מהבית
בתקופת הקורונה הרבה עסקים נאלצו לשלוח את העובדים לחל"ת. עסקים מסוימים הסתגלו מהר והחלו להעסיק עובדים מהבית. באמצעות זמינות של מכשירי טלפונים חכמים, מרכזיות עסקיות מקוונות ותוכנות בשילוב של רשתות מחשבים לעסקים, כיום קל מתמיד לשלב עובדים בעסק, אפילו כשהם עובדים מהבית. שיטת העסקת עובדים מהבית יכולה לחסוך בהוצאות עבור העסק במובנים רבים. לדוגמא, עבור עובד שמועסק מהבית, אין צורך לשלם הוצאות נסיעה. בנוסף, אפשר להפעיל עסק ממשרד יותר קטן, ולשלם הרבה פחות הוצאות שכירות. למעשה, לא מעט עצמאים החליטו לסגור את המשרד ולהפוך לעסק שפועל רק מהבית. בלי לשלם שכירות, בלי לשלם ארנונה עסקית מנופחת, עם אפשרות להעסקה גמישה של עובדים שמפחיתה וחותכת עלויות.

4. ייעוץ עסקי לעסקים
במידה ואתם מרגישים שקשה לכם לנהל את העסק ביעילות ונחוצים לכם פתרונות עומק, תוכלו להיעזר ביועצים להתנהלות עסקית וכלכלית. יועצים עסקיים בוחנים את העסק שלכם תחת זכוכית מגדלת ויכולים לסייע לצמיחה עסקית לצד התייעלות. התייעלות אפשרות למשל על ידי הפניית תקציבים נכונה יותר לפרסום, ביטול פעילויות לא רווחיות ועוד.

5. שימוש נכון בהוצאות מוכרות
ניתן לייעל את העסק ולחסוך בהוצאות בעוד דרכים מגוונות. לדוגמא, וודאו שאתם מגישים את כל החשבוניות של הוצאות שניתן להכיר בהן כהוצאות עסקיות. כך, מפחיתים את חבות המס השנתית של העסק.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה